Начало / Общи условия

Общи условия

С всяка поръчка, потребителят приема следните общи условия на www.eoutlet.bg

С акта на заявка с бутон “ПОРЪЧКА” Вие не сключате сделка с фирмата, а само заявявате, че желаете да получите артикула до адрес или офис на куриер. Сделка се приема за сключена само при заплащане на артикула. В този смисъл с бутон “ПОРЪЧКА” Вие не закупувате артикула, докато не заплатите за него на куриер (предлагаме само опция ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД).

Фирмата не гарантира наличността на обявените модели. Възможен е отказ на пусната заявка. За приета заявка се счита само тази, при която има наличност на артикула, цената и данните са коректни и е потвърдена наличността от нашите онлайн консултанти.

Когато получите поръчката, имате право да отворите пакета пред куриера и да провeрите внимателно съдържанието му.

При неналичност на артикул, уведомяваме клиентите за това лично по телефонa. В случай, че не можем да се свържем с клиента по телефон (не отговаря или телефонът не е верен) поръчката са анулира . Поръчката може да се заяви отново, след като клиента се свърже по телефона за уточнение.

Крайната цена на стоките или услугите са с включени всички данъци и такси;

Условията за плащане са само с ПОЩЕНСКИ ПАРИЧЕН ПРЕВОД, доставката се извършва с лицензирана куриерска фирма ЕКОНТ.

В този смисъл, продажба има само след заплащане на ППП на куриера.

ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Онлайн магазин www.eoutlet.bg стриктно спазва Закона за защита на личните данни. Сайтът събира лична информация за потребителите си, която е необходима за изпълнение на поръчките и лесна комуникация с Вас. Вашите лични данни няма да бъдат преотстъпвани на трети лица!

Кликнете върху избрания от Вас продукт, изберете желания размер и добавете в количката. След добавяне на продукта, можете да изберете да продължите пазаруването или да видите съдържанието на вашата количка. Вече в страницата на вашата количка, можете да приключите поръчката като следвате стъпките.

Доставката се извършва с куриерска фирма ЕКОНТ.

Начин на плащане

Заплаща се чрез наложен платеж - на куриера при получаване на доставката.

Доставка

Доставката е извършва в рамките на 1-3 работни дни. Всички поръчки получени Петък вечер, Събота и Неделя или по време на официални празници, се обработват в първия работен ден след това. В рамките на 24 часа ще получите потвърждение по e-mail или телефон за направената поръчка.

Задължителна информация за правата на лицата по защита на личните данни

Обща информация:

От 25 май 2018г. влиза в сила нов регламент за защита на личните данни (General Data Protection Regulation), приет от Европейския съюз. Регламентът има за цел да гарантира защитата на данните на физическите лица от всички държави членки на ЕС и да уеднакви регулациите за тяхната обработка.

""Глобалтранс Експрес” ЕООД отговаря на всички изисквания на новата регулация, като събира единствено данни на лицата дотолкова, доколкото са необходими за предоставянето на услугата, и ги пази отговорно и законосъобразно.

Информация относно Администратора на лични данни

Наименование: ""Глобалтранс Експрес” ЕООД. Основание за събиране и обработване на Вашите лични данни.

“Глобалтранс Експрес” ЕООД събира и обработва Вашите лични данни само и единствено, за да Ви изпрати оферта по предлаганите от нас услуги, като изрично получава Вашето съгласие.

“Глобалтранс Експрес” ЕООД спазва следните принципи: законосъобразност, добросъвестност и прозрачност.

Видове данни, които “Глобалтранс Експрес” ЕООД събира - ваши индивидуализиращи данни (име и фамилия, електронна поща, телефон)

“Глобалтранс Експрес” ЕООД не събира и не обработва лични данни, които се отнасят за следното:

разкриват расов или етнически произход;

разкриват политически, религиозни или философски убеждения, или членство в синдикални организации;

генетични и биометрични данни, данни за здравословното състояние или данни за сексуалния живот или сексуалната ориентация.

Срок на съхранение на личните Ви данни:

“Глобалтранс Експрес” ЕООД съхранява Вашите лични данни 300 дни след изпращане на поръчката.

Ако не желаете всички или част от Вашите лични данни да продължат да бъдат обработвани от “Глобалтранс Експрес” ЕООД за конкретна или за всички цели на обработване, Вие можете по всяко време да оттеглите съгласието си за обработка чрез искане в свободен текст.

Право на коригиране или попълване

Вие можете да коригирате или попълните неточните или непълните лични данни, свързани с Вас с отправяне на искане до ""Глобалтранс Експрес” ЕООД.

Право на изтриване

Вие имате правото да поискате от “Глобалтранс Експрес” ЕООД изтриване на свързаните с Вас лични данни, а “Глобалтранс Експрес” ЕООД има задължението да ги изтрие без ненужно забавяне.

Право на ограничаване

Вие имате право да изискате от “Глобалтранс Експрес” ЕООД да ограничи обработването на свързаните с Вас данни.

Право на преносимост

Вие можете да поискате от “Глобалтранс Експрес” ЕООД директно да прехвърли Вашите лични данни към посочен от Вас администратор, когато това е технически осъществимо.

Право на възражение

Вие можете да възразите по всяко време срещу обработването на лични данни от ""Глобалтранс Експрес“ ЕООД

Условия за връщане и рекламация:

“Глобалтранс Експрес” ЕООД дава право на връщане или замяна на стоките в 14 дневен срок от датата на закупуване, при условие, че стоката не е употребявана и е в запазен търговски вид, без нарушена цялост и опаковка.

При връщане на стока, доставката е за сметка на клиента.

Сумата ще бъде възстановена по банков път в 14 дневен срок след като служител на фирмата прегледа върнатата стока и се свърже с вас по e-mail или телефон за становището си.

При дефекти в следствие на неправилна експлоатация, магазина не приема рекламация. Указания за правилна експлоатация има на всеки текстилен етикет на стоката.